Veelgestelde Vragen (F.A.Q.)

Privacy

  • Hoe gaat Humidor Webshop om met mijn persoonlijke informatie en hoe weet ik dat mijn gegevens beschermd zijn?

Antwoord: Alle aan Humidor Webshop verstrekte informatie wordt zorgvuldig behandeld volgens de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). Klantinformatie wordt nooit doorverkocht of gebruikt voor andere activiteiten dan het verwerken van uw bestelling. Humidor Webshop is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk waar u eventuele klachten over informatiebehandeling kunt melden.

Betaalmogelijkheden en verzending

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Humidor Webshop?

Antwoord: Bij Humidor Webshop kunt u vooraf veilig betalen via iDeal, MisterCash en Bankoverschrijving en kunt u achteraf betalen via een Digitale Acceptgiro. Deze betaalmogelijkheden worden verzorgd door Sisow BV.

  • Wat zijn de verzendkosten bij Humidor Webshop?

Antwoord: Voor bestellingen met een waarde tot 99,00 euro inclusief BTW gelden verzendkosten van 5,00 euro inclusief BTW naar Nederland en 8,75 euro inclusief BTW buiten Nederland. Bestellingen met een waarde vanaf 99,00 euro inclusief BTW worden gratis verzonden in Nederland en België.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Antwoord: Humidor Webshop verzendt uw bestelling met PostNL. Als u voor 16:00 uur bestelt, wordt uw bestelling dezelfde dag afgeleverd aan PostNL. U krijgt een melding per e-mail van PostNL om uw bestelling te volgen. PostNL biedt uw bestelling de volgende werkdag aan. Bij afwezigheid wordt een ‘Niet thuis’ afleverdocument achtergelaten zodat u de levering eventueel kan aanpassen. In veel gevallen geldt dat uw bestelling binnen 24 uur is geleverd, ook voor België. Zondag en maandag zijn echter nog geen leverdagen van PostNL. 

Prijzen

  • Zijn vermelde prijzen op de webshop inclusief BTW?

Antwoord: Alle vermelde prijzen op de webshop zijn inclusief BTW.

Retour zenden van uw bestelling

  • Wat zijn de mogelijkheden voor annuleren en het retour zenden van mijn bestelling?

Antwoord: Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om uw bestelling te annuleren (herroepen). Als u dit doet binnen deze termijn heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling retour te zenden. U heeft dan recht op een volledige teruggaaf van het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten. De kosten voor het retour zenden vallen hier buiten en zijn voor eigen rekening. Uw bestelling dient in een zo’n origineel mogelijke staat en onbeschadigd te worden geretourneerd. Indien mogelijk in de originele verpakking.

  • Hoe kan ik laten weten dat ik mijn bestelling wil annuleren?

Antwoord: U kunt een mail sturen naar info@humidorwebshop.nl of het contactformulier gebruiken op de contactpagina. Hierin kunt u aangeven dat u uw bestelling wilt annuleren o.v.v. uw bestelnummer. U kunt ook ons modelbrief gebruiken die u kunt posten of e-mailen welke u vindt in de bijlage van de Algemene Voorwaarden.

  • Waarheen dien ik mijn bestelling naar toe te sturen als ik de bestelling heb geannuleerd?

Antwoord: Uw bestelling kunt u naar het volgende adres toesturen: Humidor Webshop, t.a.v. A. Heinen, Markerkant 13-30, 1314 AN Almere, Nederland.

Vragen, opmerkingen of klachten

  • Waar kan ik terecht als ik een vraag, opmerking of klacht heb?

Antwoord: Indien u een vraag, opmerking of klacht over een product of levering heeft dan kunt u deze richten aan Humidor Webshop via info@humidorwebshop.nl, ons postadres: Humidor Webshop, Markerkant 13 30, 1314 AN Almere of telefonisch via 036 845 4242. Een klacht over een product of de service van Humidor Webshop kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Stichting Webshop Keurmerk.